Alergije kod pasa uzrokovane spoljnim faktorima

Kako da kod svog psa prepoznate alergiju uzrokovanu spoljnim faktorima?

Da li se vaš pas češe više nego što je to uobičajeno? Ako je odgovor “DA”, on možda ima alergijsku reakciju na nešto u svom životnom okruženju – alergije kod pasa češće su nego što to mislimo!
Brz način da to proverite je pregled ušiju, kože i šapa. Ovo su tri telesna regiona koji obično imaju pregršt pokazatelja.
alergije kod pasa

UŠI

Ušne infekcije se često javljaju kao deo alergija kod pasa. Glavni simptomi su: Neprijatan jak miris ušiju Češanje ušiju šapama Trešenje glave

KOŽA

Alergeni često izazivaju kožne reakcije poput: Svraba Neprestanog i opsesivnog lizanja dlake Trljanje o nameštaj kako bi se olakšala neprijatnost Gubitak dlake Crvenilo kože ili ranicealergije kod pasa

ŠAPE

Šape su osetljiv deo tela kod psa, i kada ga svrbe, pas ih pojačano liže. Obratite pažnju na: Pojačano grickanje ili lizanje šapa Gubitak dlake Crvenilo šapa ili njihovo oticanje Gubitak boje dlake usled pojačanog lizanja

Alergije kod pasa – ŠTA RADITI?

Veterinarska dijeta Royal Canin Anallergenic pomaže u rešavanja alergija kod pasa

Ako vaš pas pokazuje znake alergije izazvane spoljnim faktorima, posetite veterinara. Ove alergije se ne mogu izlečiti, ali se mogu kontrolisati kombinacijom izbegavanja alergena, promenom ishrane kako bi se ojačala koža, a ponekad čak i medikamentima.

Izvor: Royal Canin Srbija